2007年4月2日 星期一

What's your card?


http://www.metasymbology.com/whatsyourcard.html



在這個網站裡,有些麻煩的是你必須一張一張去檢視屬於你的是那一張撲克牌。

準確度如何留待各位驗證,只是我的紅心皇后有意外美好的錯覺。



Hearts - Love

Queen of Hearts - A Magnet for Family and Friends

Love and Justice toward the Human Family

Challenge for the Queen of Hearts - Emotional Discontent



This is the card of beauty, magnetism, affection and idealism.

The women represent the much-loved mother, the sweetheart, the indispensable sister or the adored daughter. The men are gentle, sensitive and creative, sympathetic and understanding. If we did not have that inevitable negative side to deal with, this would be the most desirable card in the Little Book.



Almost invariably they are talented in some artistic line; if they cannot express in some art form, they listen and appreciate it. They are intense and dramatic and capable of deep devotion.

Even the undeveloped natives of this loving card have their charm and usefulness and never willingly cause heartache or distress. Their flirtatiousness and triviality are harmless. There is a strong streak of religion in all Queen of Hearts.



Even when we should, we don't like to find fault with them; they are too loving and desirable.



Birth dates ruled by this sensitive Card are:

July 29(Leo) August 27(Virgo) September 25(Libra) October 23(Libra) November 21(Scorpio) December 19(Sagittarius)





它說我是個sweetheart哩,被紅心皇后掌管的人具有藝術天份,

即使無法以藝術型式展現能力,也喜愛欣賞或聆聽該領域的作品文本。

人們不會想怪罪紅心皇后,因為他們實在太討人喜歡了。



有這回事嗎......

而紅心皇后的課題則是要注意情感的斷裂,這倒是真的。





另外,

我發現有梅花六同時對應到兩個我認識的人,

好好深化你們與生俱來的直覺能力吧!別再當個worrier,宿命也是有機會微調的。



另外二,

琬姐晚上打電話給我,說她去看了這個網站。

我很開心的說真的嘛,那你是哪一張哪一張。

我心裡突然冒出紅心十。

她說,是十,忘了是紅心還方塊。

稍晚,我告訴哥這件事,

他說那你要不要猜我的。

我說黑色的五,

他說,是五耶。

不過是紅心五。



我感到很毛,

實‧在‧太‧可‧怕‧了!

4 則留言:

  1. 真的是紅心十 @_@

    有毛到~


    回覆刪除
  2. 經過多人實證,這個網頁真的頗準唷!
    雖然是英文解說,大家還是不妨試試吧!

    回覆刪除
  3. 網站不能用連結 或是開放複製嗎~

    回覆刪除
  4. Hello,
    開放複製可能比較不方便,
    但是有開放連結呀,我想你指的是「引用」對嗎?
    是可以的唷,請再試試看若不行跟我說好嗎?:)

    回覆刪除

Real Time Web Analytics